Fil ile Tavşan Keçe Çantası -Siz de Hayallerinizin Peşinden Gidiyor musunuz?

Merhaba,

Bugün değişik bir esinlenme projesi ile buluşuyoruz , keçeden hazırlanan ve internet üzerinde gördüğüm, hoşlandığım bir grafik çiziminden aldığım şekillerle hayata geçirdiğim bir çanta projesi.

20140723_010940

Öncelikle beğendiğiniz bir çizimi yazıcıdan çıkartıyoruz. Boyut özellikleri sizin zevkinize göre şekillenecek.

1Çizimi aldıktan sonra beyaz arka plan olarak kullandığım keçe üzerine çizimi bir kopya/karbon kağıdı ile aktardım. Benim şekillerimin içinde fil ,yıldızlar, tavşan vardı. Çizim tamamlandıktan sonra istediğiniz renklerde keçelerden hangi şekilleri çizdiyseniz içini dolduracak şekilde kesiyorsunuz.Ardından el veya makine dikişi ile bunu aplike ediyoruz. Ben el dikişi ile hazırladım, hatta çoğunlukla battaniye dikişi /düğme dikişi denen dikiş çeşidini kullandım.

Daha sonra tercihim iki farklı kumaş kullanmak yönünde olduğu için istediğim ölçülerde pamuklu bir kumaştan kesip ilgili ölçülerde keçe kumaşa yüzü yüzünde ekledim.Kesmek için rulo kesim aletini kesme matını kullanabilirsiniz, düzgün ve hangi ölçüde kesim yapabileceğinizi bu şekilde görerek hesaplamak oldukça pratik. Burada su taşı kullanarak dikiş hattı üzerine süsleme yaptım.

220140722_010128

20140723_011157Çantamızın ön bölümünün ardından arka bölümüne önde kullandığım pamuklu kumaşı kullandım. Kumaş iç kısmında da astar olarak yine bu kumaşı tercih ettim. Dilerseniz kumaşı ağız bölümünde uzun bırakarak içe döndürerek de pratik bir astar yapıp , çantanın ağız kısmını temizleyebilirsiniz.Arka bölümünü gördüğümüz çantanın ağız kısımlarına da beyaz koton hazır biye dikerek temizledim. Görsel olarak da biraz çeşni olsun istedim.

collage_20140723014214582_20140723014457058

Bu görsel beni oldukça etkilemişti, çünkü hem hayallerimiz ne kadar ulaşılamıyor gibi görünse de yine de inanmayı ve vazgeçmemeyi hem de fil ve tavşanın dostluğunda olduğu gibi bazen sevdiğimiz insanlarla el ele vererek başarabileceğimizi anlatıyor, çok da sempatik ve tatlı bir şekilde anlatıyor ve içimi açıyor 🙂

20140723_011122

Görüşmek dileği ile sevgiler.

Sparkle.

Bir Cevap Yazın

