Online Kumaş Satışı Yapan Baykumaş’ın Tatlı Kumaşları

Merhaba,

Hafta sonu oldukça yoğun ve hızlı geçti bu sebeple haftanın ilk yazısı şu an size ulaşıyor. Ayrıca bugün iki yeni yazı hazırladım ve birincisine hemen başlıyorum.

Eminim kumaş görünce dayanamayan çoğu dikiş sever tarafından çoktan keşfedilmiş bir kumaş ve hobi ürünleri satış sitesi olan Baykumaş ‘tan bahsetmek istiyorum size, bilmeyenler için yararlanmak isteyeceğinize emin olduğum bir adres. Ayrıca benim için manevi bir anlamı var, bu sitede gördüğünüz ve göreceğiniz çoğu ürün Baykumaş ‘ın kumaşları ile hazırlanmakta.

Durumumun ciddiyetini birazdan anlayacaksınız, çünkü lise zamanlarında tüm harçlığını sadece kitap, kaset ve dergilere harcayan bir genç kız iken , şu anda da tüm paramı kumaşlara harcıyorum:) 20150510_134029_resizedSanırım görsellerle anlatmam gerekir ise daha anlaşılır olabilir, sonuç işte bu (soldaki görsel)  ve durmuyorum duramıyorum! 🙂  Çünkü gerçekten kaliteli ve farklı desenlerde istediğiniz miktar ve fiyat aralığında kumaş bulmanız mümkün. Özellikle vakti az olan, çalışan tüm hobi severler için çok uygun bir adres. Her şeyden de öncelikli olarak yaşayabileceğiniz en ufak bir problemde bir mail ile derhal sorularınıza karşılık bulabiliyorsunuz, ürünleri kadar kaliteli bir müşteri memnuniyeti anlayışına sahip Baykumaş. Dün akşam elime son ulaşan siparişlerimin ardından dün sabah kahvaltı esnasında, elimde telefon iki arada bir derede yeni bir siparişi geçmiştim bile. Gerçekten kendinizi kaybedebiliyorsunuz, dikkatli olmanızı tavsiye ederim:) Yeni kumaşların siteye eklenme zamanlarını facebook sayfasından takip edebilir, e-mail ile haberdar olabilirsiniz. Elinizi çabuk tutmalısınız çünkü ürünler hemen tükeniyor.

20150614_223755_resizedBloğumuzun yeni açıldığını ve kendilerinin müdavimi olduğumuzu öğrenen sevgili Baykumaş’a bize ilettiği blog açılış hediyesi ürünleri için ise binlerce kere teşekkür ediyorum gerçekten özel ve çok kıymetli bir hediye oldu.

Kendilerine tekrar çok teşekkür ediyoruz başarılar diliyoruz ve kendilerinden olan alışverişlerimize tüm hızıyla devam ediyoruz.

Baykumaşa ve her sorunumuzu hızlı bir şekilde halleden ve bize destek veren Tuğçe Hanım ‘a tüm sevgilerimizle.

20150614_223958_resized

İlgili linkler:

http://www.baykumas.com

https://www.facebook.com/baykumas?fref=ts

https://www.facebook.com/groups/baykumas/?fref=ts

Sevgiler,

Sparkle.

Bir Cevap Yazın

