Merhaba

20150113_181649

MiMiC’in kalıp hazırlama çalışmalarından bir görüntü

Merhaba,

İnsan sevdiği,  peşinden gitmeyi hiç bir koşulda bırakmadığını gördüğü, kendisini mutlu ettiğinden şüphesi olmadığı, sorgusuz ve sualsizce vaktinin çoğunu vermekten usanmadığı çekinmediği bir hobisine (doyamadığı merakına da dersem yanlış olmayacaktır) tutku adını verir. Onu bulmak ve senin gerçekten istediğin şey olduğunu keşfetmek bazen uzun zaman alabilir; benim böyle oldu.

Hayatımda daha önceki zamanlarda , farklı konularda idealist davrandığımı düşünüyorum, aslında belki de aile içinde çalışkan ve inek bir öğrenci olmanın iyi bir şey olduğunun altının çizilmesi gibi, böyle büyütüldüğüm için , sevdiğim , bana para kazandırsın kazandırmasın her koşulda yapmak isteyebileceğim bir şey olabileceğini gerçeğinden farklı yerlerde, doktor mühendis olmak istemem , hayatımı garantiye almak istememle denk düşecektir. Çünkü herkes neredeyse herkes böyle büyütülmüyor mu? Aslında tohumlar içimdeydi ve içgüdülerim onları kulağıma fısıldamıştı, bu konu üzerinde düşündüğümde tek tek aklıma geliyor örnekler. Aslında heyecanlı, ama insanlık adına iyi işler yapacağım fakat ilk önce benim mutlu olacağım bir işim olacaktı ve onun adı iş değil hayatım olacaktı, bu sebeple ilk önceleri astronot olmaya karar verdim. Biraz büyüdüğümde ve hayallerimdeki her şeyin okuduğumuz kitaplardaki doğal masumiyetinden uzak olduğunu gördüğümde  bu işi burada yapamayacağım gibi bir hisse kapılıp daha makul olan pilotluğu istemiştim. Daha sonraki zamanlarda da düşündüğüm dallar arkeolog , iç mimar olmaktan doktor mühendis olmaya doğru yol aldı. Lisede ise fen matematik öğrencisi olarak mezun olup sonunda mühendis olarak üniversiteden mezun oldum. Ayrıca hayatın anlamını da yeniden keşfettim ve bunun bitmeyecek bir süreç olduğunu öğrendim.

Kolay olmadı tabii ki kabul etmek..Hala şaşırıyorum. Ama zevkli , keyifli bir şaşkınlık bu. İnsanın sürekli büyüyerek değişeceğine en güzel kanıtlardan birini kendi kendime ispat ediyorum.

Gelelim sonuca , sonuç olarak hata yaptım eğer bunun adı hata ise. Hatayı günlük kullanılan anlamda değil, tam tersi bir fırsat olarak nitelendiriyorum.  Elbette daha erken başlamak ve bu sebeple daha çok yol almış olmayı istiyorum düşündüğümde. Olsun şimdi buradayım ve eğer siz de dikiş dikmeyi, giyim kalıpları üzerinde çalışmayı, yaratmayı, geliştirmeyi, kendinizi sevmeyi, istediklerinizin peşinden koşmayı, tutkuyu, aşkı , insan bedenini insanın görünmek istediği şekilde malzeme ile donatmayı, tasarıma uygun kalıplar oluşturmayı seviyorsanız, biliyorsanız , tüm bunlar üzerine kafa yoruyorsanız ve bazen benim gibi gününüz sona ererken ve sabah ilk gözünüzü açtığınızda fikirleriniz, hayalleriniz küçük çaplı bir hortum oluşturmuş ve tepenizde dönüp duruyorsa, gündüz her ne yaparsanız yapın bir galaksi etrafınızı sarmış ve siz yıldızlar arasında buradaki dünyadan çok uzakta kaldığınız sihirli parlak tozun içinde zaman boyutunu kapının dışında bırakmışsanız ve en güzeli bunun farkında bile değilseniz , o halde:

Hoş Geldiniz .

Sevgiler.

Sparkle

Bir Cevap Yazın

